Λήγει η διαμάχη για την κληρονομιά, τα γενέθλια της χήρας του Avvocato στις 4 Μαϊου θεωρείται ευκαιρία να επανέλθει η ειρήνη στους κόλπους της Οικογένειας
Η Οικογένεια Agnelli δεν θέλησε να σχολιάσει τη σημερινή απόφαση του Εφετείου του Τορίνο που απέρριψε την έφεση της Margherita Agnelli de Pahlen εναντίον της μαμάς της Donna Marella Caracciolo Agnelli (στη φωτογραφία του γάμου με τον Avvocato) την οποία κατηγορούσε ότι είχε αποκρύψει ένα μέρος της κληρονομιάς του πατέρα της Giovanni Agnelli με τη βοήθεια των Gian Luigi Gabetti, Franzo Grande Stevens Siegfried Maron που ήταν επίσης αντίδικοι και στους οποίους επιδικάστηκαν τα δικαστικά έξοδα (18 χιλιάδες στον καθένα από τους τέσσερις). Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων adnkronos, πηγές κοντά στη χήρα του Avvocato ότι το βλέμμα πλέον είναι σταμμένο με ελπίδα στα γενέθλια της Donna Marella που σε λίγες μέρες, στις 4 Μαϊου, κλίνει τα 85 οπότε η Οικογένεια ελπίζει ότι σε αυτά τα γενέθλια θα επέλθει οριστικά η ειρήνη στους κόλπους της Οικογένειας.
"Το ανίκητο μυστικό των Juve και Fiat"
O Mario Sconcerti, σχολιαστής στον Corriere della Sera, δημοσιεύει στο προσωπικό του blog στην εφημερίδα ένα σύντομο άρθρο, με τον παραπάνω τίτλο, που ουσιαστικά φωτίζει την απόφαση να αναλάβει το Gruppo Fiat μέσω του Jeep τη χορηγία της ομάδας. Συγκεκριμένα, στο άρθρο εκφράζει την πεποίθηση ότι από οικονομική άποψη η σχέση Fiat-Juve "αντιστράφηκε. Δεν είναι πια η Fiat που σπρώχνει τη Juve, είναι τα δεκαπέντε-είκοσι εκατομμύρια juventini που σπρώχνουν τη Fiat. Καμία εταιρεία στον κόσμο δεν έχει μια εμπορική μάζα τόσο ευρεία και φανατική. Και καμία μεγάλη εταιρεία δεν θα μπορούσε να επιτρέψει στον εαυτό της να την απογοητεύσει a priori. O Moratti δεν έχει αυτό το πλεονέκτημα, δεν έχει κοινό πελατών. Ο Berlusconi ήταν ο πρώτος που το κατάλαβε αλλά χρησιμοποίησε τη Milan κυρίως ως πρώτη εκλογική βάση. Η διαφορά τώρα είναι πολύ μεγάλη. Moratti (και Berlusconi) ξοδεύουν, τραβάνε λεφτά για το ποδόσφαιρο που δεν θα τα ξαναπάρουν αν όχι σε ενδεχόμενες ικανοποιήσεις. Ουσιαστικά καίνε λεφτά. Η Fiat στη Juve δεν ξοδεύει, επενδύει. Και δεν είναι πια λεφτά για ένα καπρίτσιο αλλά εκείνα (τα χρήματα) μιας μεγάλης εταιρείας που σχεδιάζει και προσπαθεί να ικανοποιήσει τη μεγαλή εν δυνάμει μάζα των πελατών της. Αν το καταλάβουν, θα είναι η πραγματική αλλαγή".
Πηγές: Libero Quotidiano, Corriere della Sera, Vogue (η φωτογραφία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου