Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Εφτά της Juve στη Squadra Azzurra στη σκιά του πολέμου κατά του Buffon για τις δηλώσεις post Milan

Ο Νο 1 δίνει πληρωμένη απάντηση στον πρόεδρο την διαιτητών και τονίζει: "σε όλες αυτές τις ρητορείες βλέπω ότι η Juve ξαναφοβίζει και είμαι ικανοποιημένος για αυτό". Prandelli: ποτλε δεν σκέφτηκα να αφαιρέσω το περιβραχιόνιο από τον Buffon
Εφτά παίχτες της Juventus (Buffon, Barzagli, Bonucci, Chiellini, Marchisio, Pirlo, Matri) κάλεσε ο ομοσπονδιακός τεχνικός Cesare Prandelli για το φιλικό με τις ΗΠΑ στο Luigi Ferraris της Γένοβας την Τετάρτη 29:
Τερματοφύλακες: Buffon (Juventus), De Sanctis (Napoli), Sirigu (Paris St.Germain), Viviano (Palermo) .
Αμυντικοί: Abate (Milan), Astori (Cagliari), Balzaretti (Palermo), Barzagli (Juventus), Bonucci (Juventus), Chiellini (Juventus), Criscito (Zenit), Maggio (Napoli), Ogbonna (Torino).
Μέσοι: De Rossi (Roma), Marchisio (Juventus), Montolivo (Fiorentina), Thiago Motta (Paris St. Germain), Nocerino (Milan), Pirlo (Juventus).
Επιθετικοί: Borini (Roma), Giovinco (Parma), Matri (Juventus), Pazzini (Inter).

Πόλεμος χωρίς όρια: η Repubblica
ζήτησε να μην κληθεί ο Buffon στην Εθνική!

(Update) Η επιστροφή της Juventus στη θέση που ιστορικά πάντα είχε, έβγαλε στην επιφάνεια όλους τους anti-juventini: η Repubblica, εφημερίδα που πρωταγωνίστησε το 2006, ζήτησε από τον Prandelli να μην καλέσει τον Buffon (και ξεκίνησε και ψηφοφορία όπου έχει αποδεχθεί τη θέση της το 52%, 1863). Ο λόγος; Η φράση που είπε μετά το ματς με τη Milan ότι δεν θα έλεγε στον διαιτητή για το γκολ του Muntari -"αν το είχε δει", βέβαια (ολόκληρη η φράση εδώ). Βέβαια, η εφημερίδα, όπως και όλοι οι anti-juventini, ξεχνά ότι ο Buffon μόλις πριν λίγες αγωνιστικές είχε υποδείξει στον διαιτητή ότι είχε βγάλει ασυτός τη μπάλα και δεν ήταν άουτ όπως είχε δέιξει εκείνος -πόσοι άλλοι παίχτες έχουν κάνει κάτι τέτοιο για να του ζητάμε να υποδείξει ένα γκολ που μάλιστα εξήγησε ότι δεν μπορούσε να αντιληφθεί; Αλλά έτσι είναι, μας θέλουν χαμογελαστούς και ηττημένους ενώ εμείς επιμένουμε: νικητές και αντιπαθείς!
Thiago Silva: και εγώ θα έκανα ό,τι ο Gigi

(Update 27/2) O Prandelli μπορεί να μην επηρεάστηκε αλλά με το πέρασμα των ωρών, οι επιθέσεις κατά του Buffon διαδέχονται η μία την άλλη -στο πλαίσιο της προσπάθειας αντιπερισπασμού της Milan. Μέχρι petition για να του αφαιρεθεί το... μετάλλιο που του δόθηκε από την Ιταλική Δημοκρατία για τον Παγκόσμιο τίτλο του 2006 ξεκίνησε!
O Gigi επιμένει στις δηλώσεις του, προκαλώντας μάλιστα όποιον λέει ότι θα μίλαγε στον διαιτητή να παρουσιαστεί μπροστά του. Το ευχάριστο είναι ότι σε αυτό το πλαίσιο, υπερβαίνοντας τη γραμμή του club του, βγήκε ο Thiago Silva και στάθηκε στο πλευρό του: "ο Gigi κατά την άποψή μου είναι σωστός, και εγώ θα έκανα το ίδιο, το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου και η δουλειά, θα έκανα σαν αυτόν, δεν θα μιλούσα", είπε επικρίνοντας στη συνέχεια το διαιτητή και τον επόπτη για το γκολ του Muntari που ο ίδιος, τόνισε, είδε από τη σέντρα.
Αιχμές Nicchi κατά Buffon
και προειδοποίηση για "μηδενική ανοχή"

Λάδι στη φωτιά, όμως έριξε ο πρόεδρος των διαιτητών (Aia) Nicchi: "ο τερματοφύλακάς μου, ο capitano της Εθνικής είπε πράγματα που μπορούσε να αποφύγει, δεν δίνει καλό παράδειγμα στους νέους", είπε -κάποιος θα έπρεπε να του θυμίσει πόσες φορές ο Buffon υπέδειξε λάθη του στον διαιτητή και πόσες ο διαιτητής δεν τον άκουσε όταν τον διόρθωσε...
Με αφορμή το ματς με τη Milan, o Nicchi εξήγγειλε "μηδενική ανοχή" (κίτρινη σ εκάθε διαμαρτυρία, κόκκινη όπως προβλέπει ο κανονισμός), επιτέθηκε στις τηλεοράσεις που έχουν τους διαιτητές στο στόχαστρο, άφησε αιχμές κατά άλλων συλλόγων (Palermo, Zamparini) που διαμαρτυρήθηκαν για καθαρές αποφάσεις, όπως είπε, και αναρωτήθηκε -σωστά- τι νόημα έχιε ο τέταρτος διαιτητής αν δεν μπορεί να βοηθήσει τον πρώτο και περιορίζεται να καλεί τους προπονητές να μην μπαίνουν στον αγωνιστικό χώρο.
Από την πλευρά της Uefa, σε μια κυριακάτικη συνέντευξη του σε γερμανική εφημερίδα, ο Platini είχε ταχθεί ξανά κατά της τεχνολογίας στο γήπεδο προκρίνοντας τη χρσηιμοποίηση περισσότερων διαιτητών (πίσω από την εστία) όπως γίνεται στα ευρωπαϊκά ματς.

Buffon: αυτή η ρητορεία είναι εξευτελιστική,
μου αρκεί η εκτίμηση των συμπαικτών μου

(Update 27/2, 2) Δεν άργησε να έρθει η απάντηση του Buffon στο Nicchi: "δεν καταλαβαίνω τι είδους βοήθεια ζητά ο Nicchi. Ειλικρινα, μου φαντάζει μια ρητορική εξευτελιστική, σχεδόν αηδιαστική, ανιράη. Τότε, σε αυτό το σημείο, να βάλουμε τους παίχτες να διαιτητεύσουν. Εγώ δνε πρέπει να δικαιολογηθώ, ο κόσμος ας γράφει ό,τι σκέφτεται, επαναλαμβάνω ότι σε αυτή την κατάσταση δεν είδα τίποτε. Ο σεβασμός και η εκτίμηση που μου έχουν οι συμπαίκτες μου μου αρκούν, δεν με ενδιαφέρει τίποτε και είμαι ικανοποιημένος για το πώς είμαι, είμαι ακόμα πιο περήφανος που είμαι έτσι, είμαι πολύ πιο έντιμος από πολλούς που σκυκιάζουν με συγκεκριμένες φράσεις. Αυτός είναι ένας κόσμος όπου ο καθένας λέει το δικό του", είπε από τη Γένοβα όπου έφτασε με την Εθνική και συμπλήρωσε: "θα ξαναέλεγα τα ίδια πράγματα, αν έλεγα πράγματα διαφορετικά μετά θα έπρεπε να συμπεριφερθώ διαφορετικά από ό,τι λέω. Και αυτό που βλέπω σε τόση ρητορεία είναι ότι η Juve ξαναφοβίζει και είμαι χαρούμενος γι' αυτό".

Prandelli: ποτέ δεν σκέφτηκα να αφαιρέσω το περιβραχιόνιο
του capitano από τον Buffon. Abete: ξέρουμε τον Buffon,
ποτέ δεν βρέθηκε ελλιπής σε θέματα αξιών συμπεριφοράς

(Update 27/2, 3) "Όχι, ποτέ δεν σκέφτηκα να αφαιρέσω το περιβραχιόνιο του capitano από τον Buffon", απάντησε ο ομοσπονδιακός τεχνικός Cesare Prandelli επισημαίνοντας λοτι δεν μπορέι να ζητάμε οι παίχτες να βοηθάνε τους διαιτητές: "στο γήπεδο υπάρχουν οι διαιτητές που πρέπει να αποφασίζουν. Είναι αδύνατον σε έναν τελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου ένας παίχτης να φτάσιε να κάνει κάτι τέτοιο", συμπλήρωσε αναφερόμενος στη σημερινή φράση του Gigi ότι θα ξαναέλεγε τα ίδια για να είναι "συνεπής διαφορετικά σε έναν τελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου θα έπρεπε να συμπεριφερθώ με συνέπεια απέναντι σε ότι θα έχω πει. Και δσεδομένου ότι πιστεύω ότι δεν θα έχω τη δύναμη (σ.σ. να το πω στον διαιτητή) το επαναλαμβάνω".
Ο πρόεδρος της Ιταλικής Ποδοσφαρικής Ομοσπονδίας Giancarlo Abete, προσπάθησε να κατρεβάσει τους τόνους: "πιστεύω ότι στις δηλώσεις του Buffon του σαββάτου πρέπει να δοθεί η σωστή διάσταση. Μίλησε σε μια στιγμή μεγάλης συγκινησιακής έντασης. Τον γνωρίζουμε, ποτέ δεν βρέθηκε ελλιπής σε θέματα αξιών συμπεριφοράς", είπε για να συμπληρώσει ότι αυτό που τον στεναχώρησε ήταν οι δηλώσεις πριν το ματς (σ.σ. έτσι τις έκανε όλες ένα πράγμα).

Πηγές: Figc, La Repubblica, Mediaset, La Stampa, Tuttosport, Lega Serie A, Figc, Juventus.com (η φωτογραφία)

Δεν υπάρχουν σχόλια: