Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Agnelli: η ομάδα πριν απ' όλα

"Κάθε φορά κατεβαίνουμε στο γήπεδο για να νικήσουμε"
Mε τίτλο "το γκρουπ (το σύνολο, η ομάδα) πριν απ' όλα" πρόβαλε το site της Juventus τη σύντομη συνέντευξη εφ' όλης της ύλης που έδωσε ο Andrea Agnelli στη Rai Sport και μεταδόθηκε σήμερα το απόγευμα από τη Rai Due.
Αναφερόμενος στο πρωτάθλημα και απαντώντας στο ερώτημα αν θα κριθεί την τελευταία στιγμή, ο Πρόεδρος απάντησε: "η Milan κάνει ένα εξαιρετικό πρωτάθλημα, μετά είναι Lazio, Napoli, εμείς και μην ξεχνάμε την Inter που μόλις κέρδισε το Μουντιάλ συλλόγων και θα ξέρει να πει το δικό της" -ήδη, επισημαίνουμε, άλλαξε προπονητή (Leonardo αντί Benitez) και σήμερα πήρε τον Ranocchia, το alter ego του Bonucci, από τη Genoa.
Όταν τον ρώτησαν πού μπορεί να φτάσει η Juve, o Agnelli απάντησε: "η Juve κοιτάζει τον εαυτό της, ξέρει ότι έχει την ικανότητα να κερδίσει κάθε παιχνίδι. Εμείς κοιτάζουμε το σπίτι μας και κάθε φορά κατεβαίνουμε στο γήπεδο για να κερδίσουμε".
Στη συνέχεια του επισήμαναν ότι ο Del Neri λέει ότι στα αποδυτήρια όλοι είναι ίσοι, είναι έτσι; "Τα αστέρια δεν θα ήταν τέτοια χωρίς το γκρουπ", επιβεβαίωσε ο Agnelli και αναφερόμενος στη δουλειά που γίνεται πίσω από την ομάδα τόνισε: "εμείς έχουμε συνείδηση ότι εκείνο που κάνουμε είναι το μάξιμουμ, εγώ είμαι ο πρώτος που προσπαθεί να δώσει το μάξιμουμ για το σύλλογο, έχω συνείδηση της θέσης μου, είμαι φτιαγμένος έτσι, είναι μια διδαχή που πήρα από τον πατέρα μου και τη μητέρα μου".
Αναφερόμενος στην calciopoli, ο Agnelli επιβεβαίωσε ό,τι είπε πρόσφατα: "έχουμε εμπιστοσύνη, αναμένουμε την κατάληξη της δίκης και έπειτα θα αξιολογήσουμε τι θα κάνουμε". Τέλος, μια σκέψη στους στόχους της ομάδας: "η Juve έχει μια παράδοση να σεβαστεί αλλά προερχόμαστε από μια χρονιά δύσκολη, ξεκινήσαμε από -27 βαθμούς σε σχέση με όποιον κέρδισε το περυσινό πρωτάθλημα, οπότε προχωράμε σκεπτόμενοι παιχνίδι το παιχνίδι. Τον Ιούνιο θα βγάλουμε το άθροισμα".

Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: